Alla inlägg under juli 2013

Av Christer Johansson - 16 juli 2013 21:27

Om den här filmen vill du inte höra från någon annan, det här vill du upptäcka själv!
Så nu har du chansen att gå med i vår grupp och vara med från start i vår nya filmsatsning "Tillbaka till Holmsveden" :)
med i vår facebookgrupp, https://www.facebook.com/tillbakatillholmsveden?ref=hl

nyheter, bilder, premiärer, trailers m.m

Ja vi kan väl bjuda på dom första rörliga bilderna från vår nya filmsatsning "Tillbaka till Holmsveden"



Av Christer Johansson - 11 juli 2013 21:34

Snart halvvägs med filmandet och det har gått enligt planerna och ibland mycket bättre, med superplanering och ett stenhårt jobb av filmteamet(ROXA GRYMT JOBB!) och en helt sanslös tur med vädret så ser vi ut att hålla tidschemat, tack som fan för det!

Sen vill jag minnas helgen som var lite mer, och den stora snackisen var ju SVT fotografen mr Perssons skådisdebut!

  

Håkan Persson mannen som filmat tv-serier som Skärgårdsdoktorn, Kommisionen, Pip-Larsson plus en massa långfilmer och tv-program såsom Gladiatorerna & Äntligen hemma m.m

Håkan gjorde ju som sagt debut FRAMFÖR kameran, vilken jäkla grej va!

Men det är bara att applådera, han gjorde det som är det svåraste framför kameran. Att vara normal och agera naturligt och samtidigt trovärdigt när omgivningen är i fullständig kaos och hysteri, jävligt bra Håkan!

Och han verkade ju trivas här uppe med vårt galna Hälsingegäng åxå, jag citerar honom från facebook.


"Vill passa på att tacka för tre fantastiska dagar. Otroligt roligt, mysigt, knasigt, härligt, fint och t.o.m absurt" /Håkan Persson


 

Och nu till helgen åker vi upp igen, fast nu med ett nytt gäng av debutanter och hängivna amatörskådisar.

Det är ett fantastiskt jobb man har, jag bara myser på att få skapa denna galenskap med alla dessa fantastiska människor. Få förunnat kan jag säga, love ya all!


krille Mittjas -Ralph Stenbeck - Helene Åhström, vilken grym helg ni gjorde!!!


Läs tidningen Ljusnans reportage den gångna helgen här nedan: http://helahalsingland.se/soderhamn/holmsveden/1.6061345-ny-film-fran-ganget-bakom-smastadsliv#.Udx8C3Gq-MA.facebook


 


Och Peter"Roxa" Ericsson & Maria Brunkes, vafan gjorde jag utan ER!!!

PUSS & KRAM TILL ER BÅDA!!!


Ara, nu ska jag packa för en helg i Holmsveden igen, hörs hej!

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Skapa flashcards