Alla inlägg den 1 september 2013

Av Christer Johansson - 1 september 2013 00:13

Nu är jag hemma efter en tumultartad dag i vilda western tokiga Holmsveden, klockan 11.00 började vi sälja premiärbiljetterna till den 50 meter långa kö som troget väntat i 40 minuter, helt galet!

Det blev fullt tryck på engång och 3 timmar senare var alla biljetter slut, alltså..

Jag är helt överrumplad av detta enorma intresse, och då ska ni veta att det har både ringt och mailats hela veckan från hela Västernorrland som ville förhandsboka premiärbiljetter, ännu galnare!

Nu får dessa istället försöka hinna på att köpa biljetter till vår extraföreställning 23/11, dessa biljetter kommer att säljas på vår hemsida www.tillbakatillholmsveden.se med start redan imorgon kväll.

 

Galnare är att ingen vet vad det är, inte ens vi!

Det enda vi vet är att vi haft förbannat kul denna fantastiska filmsommar ute i Holmsveden, alltså..

Holmsvedengänget 2013!!


NO WORDS!


Ni är bara bäst, tack än engång för en oförglömlig sommar!! 

 

   

 

     

 

 


 

 

    


 

 

 

 

 

  

Foto: Olivia Olsson Alfta.


Vi ses på premiären, måtte tiden gå fort nu!!

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards