Alla inlägg den 30 maj 2013

Av Christer Johansson - 30 maj 2013 19:39

Laorentsio Pettersson började som trollkarlen Chavez i vår första film med småstadsliv för att sedan hamna i SVT och andra långfilmer och reklamsammanhang, den lille mannen lever sin dröm just nu och jag är riktigt glad åt denna kämpe och alla hans framgångar.


   

Han reser land och rike runt och föreläser om sin uppväxt från barnhem i Rumänien till hans kamp fram till idag, som både fascinerar och berikar människors syn på livet, fantastiskt!

Och nu ska han göra comeback i vår nya film i sommar, härligt Lorre och välkommen tillbaka!


 

Sen vet jag nått som inte ni vet, Laorentsio skall vara med i två filmer i sommar, en med oss och en med...HEMLIGT!

Men så imponerande, samma genre men så mycket större..KUL!

Nu Johanna Sjödin ska du få ta ett litet snack med våran nya films kanske största stjärna!! ;)


This is Laorentsio Pettersson!

  


•Vad är din roll/uppgift i "Tillbaka till Holmsveden"?

Att stå i mål..!!


 



•Hur skulle du beskriva filmen?


Tja..rolig och charmig!!



•Du var med i första Småstadsliv filmen, hur känns det att återigen hoppa in och skådespela med gänget?


Det känns jättekul jag har saknat dem och filminspelning 



•Du har varit med i tv-programmet "Mot alla odds", är du tv-aktuell i nuläget?


Nej jag är inte tv-aktuell bara filmaktuell..


 

(På tv med Filip & Fredrik har han åxå varit)



•Vad har du själv för filmsmak?


Jag älskar rysare och thriller 



•Vad gör du till vardags, när du inte befinner dig på tv/i film/i media?


Jag föreläser nästan i hela Sverige!!



•Vilket var ditt drömyrke som yngre?


Filmjobb som skådespelare bl.a




Tack! / Johanna

 


Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards