Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Christer Johansson - 3 augusti 2012 00:03

Precis hemkommen från Ljusdal och vår live föreställning där och jävlar vad kul vi haft, publiken var med på noterna från start och det kändes som att dom skrattade oavbrutet i 90 minuter, tack Ljusdal!

Ljusdals Folkets park vilket ställe och vilka artister som stått där, Hurriganes och framförallt Hocus Pocus med sin förtrollande dansmusik som dom så fyndigt hade i sin slogan, ett dansband ala 70 tal, så snyggt!!


 

Och kolla den snygga Ljusdals IF jackan jag hittade i logen, aa där håller jag i Hocus Pocus The Band!


Ljusdal blev sådär farligt avslappnat där jag hade min värsta kväll på turnen, vettefan hur många gånger jag kom av mig och trasslade in mig i improvisationer och oönskade skrattattacker, HUA!

Det var en sån kväll tydligen, men publiken verkade tycka det var kul iaf.

Agneta Patrull var den enda av figurerna ikväll som kunde hålla sig, men då hängde hängmissilerna rätt åxå!


 


Avslutningen blev allsång med hela publiken där vi sjöng för Christian som dagen till ära fyllde år, Grattis din jäkla LUUUUURV!


Och imorgon rullar vi mot Dalarna!

Avesta Fredag och Rättvik lördag!!!!


ROCKN ROLL!!!!!!!!

Classic Carweek & Småstadsliv i Rättvik på lördag!

Nu kööööööööör vi!



Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards