Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Christer Johansson - 20 augusti 2012 20:23

Ikväll blir det film bara så ni vet, jag ska gräva fram en gammal goding i mitt dvd arkiv förstår ni.

Det får bli en film som jag blir lite glad av, en riktig godbit med Jeff Bridges(favvoskådis).

The Big Lebowski av bröderna Cohen, en riktig pärla som jag varmt kan rekommendera.

Så lite varma mackor och sovkudden i soffan så äre bara luta sig tillbaka och njuta av underhållningen, trevligt!


 

FUCK IT DUDE LET`S GO BOWLING!


Av Christer Johansson - 20 augusti 2012 00:33

Natten min trogna gamla vän, du kommer alltid tassandes precis när man ska gå och lägga sig.

Och tillsammans vill du att vi ska lösa alla det där olösta gåtorna om varför det är som det är och varför det inte blir som man vill alla gånger.


       


Natten du kan sitta som du är hela natten och grubbla och fundera över livets mening tills gryningen kommer och du måste ge dig av igen.

Hm, nee men jag måste nog svika dig ändå tror jag, trötter nu Crille.

Men trogen som du är så kommer du imorgon igen och då kan vi försöka lösa allt det där som vi alltid grubblar på, varför?


Godnatt!

Men det blir några sidor GW först.


 




Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards