Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Christer Johansson - 26 februari 2013 14:58

Men sedär nu trillar solstrålarna ner från den blåa himlen och det blir allt ljusare på kvällarna, men bra!

För ju mer våren gör sig tillkänna så kommer vi allt närmare det roliga vi har framför oss, först ut är ju vår greatest hits show med småstadsliv som har sin premiär 9/3 i Svärdsjö, gamla som nya livesktecher som kommer varvas med en kavalkad av filmklipp från våra 5 småstadslivsfilmer.

Sen när våren smält undan all snö så kommer vi plocka fram filmkmaerorna och börja filma en helt ny rulle med bara nya figurer, sedär!!!

Manuset är nästan klart och en ivrig ensamble med filmteam bara står och trampar och vill köra igång, alla är supertaggade, vi kommer spela in hela sommaren och vi hoppas ha en premiär hösten/vintern 2013.

Det enda jag inte kläckt ännu är själva titeln på nya filmen, ångest!

Det är ju inte småstadsliv, det blir inget med liv iaf.

Usch!

Jag måste berätta vad småstadsliv 1 igentligen skulle heta, hemska tanke!

Hahaha, tur övriga gänget stoppade mig, hehe..

Men jag ville chocka, bryta mönster och behövde ett provocerande namn som man inte skulla kunna skaka av sig så lätt..

Aja här kommer det, nånstans under 2007 så hette vår första film småstadsliv igentligen..

"Stora kukar från Bremen"


 


Alltså vilket vansinne, stora kukar från Bremen kan man ju inte döpa filmen till, vad tänkte jag med!

Tänk er själva, när ni upptäckt våra roliga klipp på youtube och när ni sen skulle fråga grannen, era släktingar, arbetskamrater på jobbet " haha har ni sett stora kukar från Bremen?"

Vafan det har ju inte gått, hur många vill säga till grannen att man sett det.

Hm..

Det var tur det blev småstadsliv iaf, vad skulle småstadsliv 2 heta lixom?

"Ännu större kukar från Bremen"

Jamen ni hör väl galenskapen..


Ara, namnet på nya filmen kommer väl nå tag.

Det är ju långt kvar till premiären.


Nu ska jag iväg och repa, hörs hej!



Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards