Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Christer Johansson - 19 juni 2012 21:52

Ser tillbaka på en helg med mycket jobb och ett mycket trevligt 60 års kalas.

I fredags så stod vi på scen i Söderhamn och Schools Out där det presenterades en rad kända artister.

Såsom Kapten Röd, Den svenska björnstammen, Heat och lilla Amanda Fondell med den fantastiska rösten.

Supertrevlig afton som vi gärna gör om!


 

Amanda Fondell fick en lektion hur man skall puta med läpparna för att få gubbskinnen på fall.


Sen på lördagen var det så dags för lite 60 årskalas där vår producent Per Sonerud skulle firas, en mycket trevlig kväll där talarna avlöste varandra med namn som Östen Eriksson, Dan Ekborg, Sigge Hill mfl.

Grattis Per till dina 60 första år på denna planet och hoppas att nästa 60 blir lika lyckosamma och framgångsrika. 


 

Här ser vi Per Sonerud till vänster som lyckats få Bert Karlsson att hålla denna skylt eller hur fan gick det här till?!

Kul var det iaf!

Sen avslutade vi med 2 privatgig på måndagen och idag tisdag är jag lite trötter men jäkligt nöjd att Sverige har 1-0 mot Frankrike, riktigt snyggt mål Zlatan!


Nu ska jag se färdigt matchen, hörs på!



Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards