Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Christer Johansson - 8 januari 2013 23:44

Nog var det ett smickrande uppdrag som denna vrålande bilmekaniker inte kunde tacka nej till, att få den stora äran att dela ut familjens juklappar istället för tomten, STORT!

Och Stånk Tommy var på ett strålande humör, sällan man ser denne bilmekaniker så avslappnad och positiv!

Jag tror nästan att han tyckte detta var lite skoj serru, få göra något annat och slippa verkstan och alla lurvpösar för en liten stund.

Jaa det skulle inte förvåna mig om Stånkis kommer turnerna lite som backup-tomte till nästa jul, han verkade då stortrivas att dela ut dessa klappar, ja men ni kan ju se själv.

Familjen har varit så snäll och förevigat denna historiska stund och lagt ut ett klipp på tuben, när Stånk Tommy gick och blev Stånktomten för en dag, hörs hej!

Stånk Tommy hälsar och tackar denna familj i Freluga utanför Bollnäs för att han fick detta uppdrag, dom var först men troligtvis inte den sista, hua!! hehe..

Av Christer Johansson - 8 januari 2013 14:09

Oj vad längesen det här känns och vilken fantastisk resa vi fått vara med om, tack till er våran trogna och stora publik, utan er inga filmer eller shower!!

Småstadsliv"Greatest hits" känns helt rätt att göra nu, att åka ut med det bästa av alla filmer och möta publiken live ännu engång med våra gamla småstadslivsfigurer, underbart kul ska det bli!

Ja det var ju såhär det började en gång i tiden, och mitt favvoband stod som värdar på scen! Då okända för Svenska folket men inte för mig Lars Kristerz.

Å hänne kommer del 2!


Och i mars månad rullar vi ut igen med det bästa av det bästa i en fartfylld show som kommer presenteras både live och via en filmduk, yeeeha!!


 


Hörs hej!

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards