Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Christer Johansson - 9 januari 2013 20:37

Småstadsliv"Greatest hits" manuset äntligen klart och klockan 18.00 imorgon kväll börjar repetionerna, Runemo byagård är stället där vi skall gnugga in denna nya show.

 

På Runemo byagårds gemytliga lilla scen har vi repat in många shower och framträdanden.


Själva manusskrivandet har gått mycket smidigt och jag har faktiskt inte haft en enda skrivkrampsattack, det har rullat på helt smärtfritt. Värre var det när jag skulle skriva den allra första liveshowen för Småstadsliv 2010.

Ja ni kan se på klippet här nedan så förstår ni, alltså jag trodde det skulle vara smidigt att skriva hemma hos farsan ute i skogen. Lugnt och fridfullt, men farsan som även spelar Janne i filmerna är ganska så ivrig på att spela sitt dragspel om man säger, att det var kämpigt att skriva under dessa förhållanden var bara förnamnet, hua!



Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards