Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Christer Johansson - 21 januari 2013 10:38

Vi spelar hellre än bra och många andra gör det mycket bättre och snyggare, men vår humor håller fanimej världsklass!

Eller ja kanske inte världsklass men, den är iaf bra mycket bättre än vad Ingmars musching eller Stånkis peruk är.

Just nu sitter jag och skriver för nya filmen och det går bra, det går jävligt bra!

Jag hinner knappt med att skriva, situationerna och bilderna som passerar i skallen hinner jag knappt knappra in på tangentbordet och ut i datan, det bara väller på med material.

Och det blir bra, hehe..

Ara!

Nu måste jag fortsätta skriva, trycker på nu..

Nya filmen börjas spelas in närmare sommarn i en helt ny by med bara nya figurer, det ni!

Kan bli vafan som helst dä, tokflopp, toksucce eller bara roligt, och det är väl det som är lite meningen åxå!


 

Denise är en tuff brud som kommer dyka upp i nya filmen iaf, det kan jag avslöja här och nu!


Hörs hej!

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards