Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Christer Johansson - 28 februari 2012 22:33

Efter superlång men bra dag i studion så ser jag nu slutet på ännu en dag, 2 nya Anosch vägkrogs program är inspelade och vi är nu uppe i 8 av dom 20 program vi skall göra.

Annars så laddar vi för helgen då vi styr vår småstadslivsbuss mot fjällen då städtanterna Agneta & Johanna skall ut på lite liveuppdrag, ett företag från Västernorrland har bokat oss för lite skratt & lek i fjällen.

Det blir skoj, alltid kul med surprisepartyn!

 

 


Agneta och Johanna drar till fjällen i helgen och röker lite pegasus cigaretter, så det sa!


Tror jag packar med lite badbyxor åxå för ett besök i relaxavdelningen med bastu och bubbelpool. Den lär vara av hög kvalitet har jag hört, men hoppar i storbassängen gör jag inte. Fan jag kan ju knappt simma eller jo det kan jag väl men bra är jag inte, helt kass är närmare sanningen!

Fuskade i skolan och gick på botten på simkurserna, det har man igen idag när man sjunker på det djupa som en sten. Ja det är fan inte så lätt att simma så hjulbent som en annan är, jara nu laddar vi för fjällen!

 


 

 

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards