Alla inlägg den 2 april 2012

Av Christer Johansson - 2 april 2012 22:30

Sitter här hemma i min soffa och skall strax se lite Seinfeld, jag är så fruktannsvärt matt och trött i precis hela kroppen efter en helt makalös lördag och filmpremiär, men under all denna trötthet är jag bara så otroligt glad.

Jag vet inte riktigt var jag ska börja men jag kan väl säga så här att det som hände i lördags var det bästa som hänt oss i småstadslivgänget utan konkurrens, denna enorma kärlek och värme ni gav oss från första stund med detta öronbedövande jubel då våra småstadslivfigurer dök upp på duken var obetalbart.

Stort tack alla ni som besökte oss denna kväll ni är fan värd en bamsekram från hela småstadslivgänget!

Sen alla tillresta fans som rest så inni(svordom)långt för att besöka vår by och filmpremiär är ju helt sanslöst..mållös!

Fan vad grymma ni är!

 

 

Alla foton är tagna av Maria G Nilsson Edsbyn.

 

                     

Obs!

Natten var lång och blev till morgon och när klockan  slog 07.00 tystnade musiken och vi packade in oss i småstadslivbussen för att åka hem igen, och vi i  gänget dansade hela natten lyckliga efter ännu en premiär och denna var överlägset den bästa premiären vi någonsin haft för det såg ni till!!

ALLA VÅRA TROGNA HELT UNDERBARA FANS!

 

Vi älskar er, bara så ni vet det!!

 



Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards