Alla inlägg den 18 april 2012

Av Christer Johansson - 18 april 2012 01:34

Nu är det min/vår trogne vän och filmare Peter"Roxa"Ericsson som delar med sig av en liten film från den oförglömliga filmpremiären av Småstadsliv 4 i Alfta ishall 31/3.

Peter Ericsson är ju en av dom viktigaste pusselbitarna i detta humorfenomen för utan honoms arbete bakom kameran och vid klippbordet så skulle ju ingen kunna ta del av vår humor, så jag har sagt det för till dig Peter men jag gör det igen, tack för ALLT! du är guld värd!


 

Peter Ericsson som filmat dessa succefilmer från Hälsingland skall ha bra med ryggdunkar han åxå!

Foto: Maria G Nilsson Edsbyn.


Här kommer så den lilla film från premiären som Roxa har snickrat ihop!



Sen har det kommit många frågor om vi har kul under våra filminspelningar, och svaret kan ni se i filmklippet här nedan där det visas lite missar och annat från den senaste filmen, mmm vi har lite småskoj faktiskt :)

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards