Alla inlägg den 8 april 2012

Av Christer Johansson - 8 april 2012 20:37

Filmpremiären är nu en vecka bort och just nu säljer vi vår nya film i rekordfart och sånt här stort intresse för småstadsliv har vi aldrig sett förut, hur kul som helst.

Men en fråga kvarstår dock!?

Vi har ju hela tiden sagt att vi själva tycker den här filmen är vår bästa men det är ju inga garantier för att ni därute skall tycka den är bra, så lite feedback skulle vara lite kul.

nu får ni leka filmrecensenter gott folk, fram med stora sågen eller rosbuketten!

Berätta för oss vad ni tycker om filmen plus & minus, vi vill höra allt!

 

Hur många Lurvpösar får nya filmen?

 

 


Bara att kommentera och lägga er recension här på bloggen anonymt eller med signatur, saksamma bara ni skriver er recension!

Annars har jag ju en omröstning här på bloggen där ni kan klicka för vad som passar bäst för ert betyg på filmen, den hittar ni på denna sida i en kolumn till vänster.

Jag kommer presentera era filmrecensioner här på bloggen lite längre fram, som sagt vi är mycket nyfikna på era iaktagelser och åsikter gällande vår nya film, LYCKA TILL!

 

  

Nu ska ni leka Orvar alltså och recensera vår nya film Småstadsliv 4 "Men det skiter man väl i"

 

Kör hårt!


Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards