Alla inlägg den 3 december 2012

Av Christer Johansson - 3 december 2012 19:42

Måndag och en dag som kantats av ingenting, bara ett sussande i raggsockor och läppjande av glögg.

En förarglig grabbförkylning bröt ut under helgen och gjorde den extra tuff med alla framträdanden, så idag slickar vi såren och försöker komma på fötter igen.

För om 4 dagar så avslutar vi blomflugan i Edsbyn, en blomfluga som varit långt över förväntan.

Inga småstadslivsfigurer utan en helt ny berättelse med nya karaktärer, och det gick hem.

Folket garvade och applåderade, underbart!


       


Men vad som kommer hända i framtiden återstår att se, jag blickar mot en ny film och bara hoppas att bitarna faller på plats med både ekonomi och själva storyn.

För klart är att jag vill prova något nytt, så det blir ingen ny småstadslivfilm.

Vi låter dessa fem småstadslivfilmer få bli ett kärt minne.

Jag kommer plugga ur facebook och sätta mig i skrivarstugan och låta demonerna komma, vi får se vad dom säger denna gång, om dom nu kommer!?

Det ska man inte vara så säker på, jag tänker inte tvinga fram något nytt. Det måste kännas bra annars så tar vi en paus, en riktig lång jävla paus!!

Men vi får som sagt se, bara hoppas att demonerna har något trevligt att berätta!


Köp biljett till Edsbyn nu, för blomflugan kommer inte bli någon film så sista chansen nu att se vad fan det var för nånting!



Hörs hej!

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards