Alla inlägg den 10 december 2012

Av Christer Johansson - 10 december 2012 19:41

Demonerna kom redan första dagen efter Blomflugans slut, och idag måndag så har jag skrivit 2 scener till en ny film.

Helt otroligt, och när man själv sitter och småskrattar när man skriver så borde det vara något användbart.

Och just nu har 10 nya karaktärer kläckts som kommer samsas i denna story, det är en helt ny by någonstans i vårt kära Hälsingland.

Men nu ska det hittas finansiärer som vill satsa på det här filmprojektet, sen skall en inspelningsplan snickras ihop, men allra först och det kanske det viktigaste, hehe..

ska ett filmmanus som är jävligt bra först skrivas. och det är det jag sysslar med nu tillsammans med mina demoner. 

 

Så fort blomflugan avslutades och jag satte mig på arbetsrummet så kom demonerna.


Och jag fick uppslag för en helt ny film, 10 nya figurer i en helt ny by.

Jag varken kan eller vill säga något om detta skrivprojekt mer än att det känns riktigt kul att skriva, och det är ju ett bra tecken.

Målet och min vision är iaf att ha manuset klart lagomt till våren kommer, och börja filma i sommar.

Det är vad jag vill iaf, bara hoppas att vi kan göra det.


 

Filminspelning är ett magiskt ögonblick som jag vill uppleva många gånger i mitt liv.


När jag skriver lyssnar jag på musik, jag kan inte skapa utan musik, omöjligt.

Detektivbyrån rullar ganska varmt just nu, tidlös och drömmande musik.



Hörs hej!

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards