Alla inlägg den 14 december 2012

Av Christer Johansson - 14 december 2012 11:52

Manusskrivning i stugovärmen, kaffemugg, fleecetröja och hysteriskt stora mysböxer!

Det är ju så förbannat kallt ute så man fryser ju ansiktet urled!

Usch!

Man längtar till sommar och då småstadsliv brukar bli turneliv, så nice!                                             

Innan turnebussen rullar tvättar man upp alla kläder.

 

Sen rullar turnebussen och det brukar vara många ställen som ska besökas.

 

Spänd väntan bakom scenen.

 

Agneta väntar hon A!

 

Sen blir det show OCH jävlar i min själ vilket rivigt kaffe UUUUUUUUUH!!!

Ett svalkande kvällsdopp efter showen alltid lika härligt, sopnäck såklart! 

  

Övernatta aldrig i stuga K på BYE Camping utanför Härnösand, helvete vilka sängar!!!!

 

Men frukosten med gänget räddar dagen, sååådärja!

 

Ny stad ny scen och ännu en show!

 

Hinner med lite lek först, Skalman vinner som vanligt, jävla fuskjävel å sikta!

 

Mer väntan bakom scen innan showtime, nervöst och laddat, hehe..

Sen brakar det lös igen, skratt och lek på scen med normala sketcher som vanligt ba! 

 

Klart man längtar till sommar sol och lek i denna förbannade kyla, hua!


Ara!

Men just nu sitter jag i värmen och skriver manus, och nu i helgen blir det julbord för Städtanterna och Stånk Tommy, det är hemligt ett surprise inhopp så jag kan inte säga vart vi ska men klart att det blir ett i Hälsingland och imorgonkväll så åker vi till Dalarna.

Det är faktiskt ganska mycket privatjobb för småstadslivsfigurerna, vi brukar bli bokade till allt från bröllop och 40 års kalas på bygdegårdar till stora företagfester med tusentals gäster, inga jobb är för stora eller för små för oss, alla kan boka dessa galningar.

Maila mig på crilles.bruisebrother@hotmail.se så löser vi din festkväll hur jävla lätt som helst!


Så här kan det låta när småstadsliv rullar ute på vägarna LIVE lixom!


Hörs hej!

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards