Alla inlägg den 15 december 2012

Av Christer Johansson - 15 december 2012 12:17

Lördag och lite mör i kroppen efter en natt med dålig sömn, vettefan vad det var.

Ja Ingmar & Johanna var ju ute och härja igår, det var väl kanske därför.

 

Jag satt väl uppe till 03.30 och skrota.

Men nu är det bara ladda om för ikväll styr vi mot Dalarna för ännu ett julbordsframträdande men denna gång blir det ett stort kalas inför en knökfullt Hedenborgs Folkets hus i Svärdsjö, dom har aldrig haft så mycket bokningar förut säger dom, kan det bero på småstadslivs besök kanske!? hehe..

    

Agneta & Johanna åker till Svärdsjö ikväll.

Ara! Det blir superkul det där, julbordet skall visst vara hemlagat och mycket omtalat iaf, blir trevligt det där!

Blir en liten förändring i kvällens laguppställning mot Svärdsjö, Stånk Tommy får sitta på bänken.

Igår var det en lite rockigare publik så då passar denna bindgalna bilmekaniker alldeles utmärkt, men jag har en känsla av det blir en lite lugnare tillställning ikväll, så då får den här galningen vila och nöta lite bänk.

Städtanterna med Agneta Patrull & Johanna Andersson och Ingmar Andersson får ta denna bortamatch, men som sagt. Stånk Tommy åker med, men vi får se om han får göra nått inhopp, vem vet han kanske byts in sista kvarten om vi ligger under, hehe..

    

Jora nog kan Stånkis ställa till med kalas om han vill de, bara lunsa på med storfan de!


Hörs hej!





Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards