Alla inlägg den 12 december 2012

Av Christer Johansson - 12 december 2012 23:37

Fan, man blir ju alldeles rålös!

 

Man blir ju alldeles uppjagad av detta engagemang kring småstadsliv, så många röster så många åsikter att man bara ler och tycker att det är sådär sjukt inspirerande, och man blir enormt taggad till att göra nått riktigt jävla bra nu under det stundande 2013.

Jag läser och begrundar varje åsikt ska ni veta, men samtidigt vet jag att jag måste lyssna på vad Crille säger, han som bor i min kropp ni vet.


    

Jag funderar nu på vad vårt kära Småstadslivgäng nästa steg skall bli, hm..

Och för oss är det enormt viktigt att vi brinner för det vi gör, vår spontana enkla humor bygger på glädje till det vi gör, vi måste tycka om det och tycka det är riktigt kul annars blir det inte bra.

Magkänslan är nog det viktigaste just nu, vad känner vi, vad vill vi göra?

Vill vi göra en helt ny film med bara nya figurer, då vet jag att det blir jävligt bra!

Men som sagt, vi funderar och diskuterar året ut men sen när nyårsklockorna ringer så måste vi ta ett beslut.

Vad händer 2013 och vilka dårar ska vi ställa framför kameran, det vet vi 2013.

Det enda jag vet nu är att vi ska göra film, en underbart skruvad jävla film!


Hörs hej!



Av Christer Johansson - 12 december 2012 14:18

Dags för omröstning.

    

Jag och min skrivmaskin(laptop)


Nu sitter jag här och skriver det jag vill och tror på men vad tycker egentligen ni därute, det är ju faktiskt ni som bestämmer ändå vad som är bäst och vad ni vill ha i slutändan.

Just nu skriver jag för en ny film med helt nya figurer, ingen Stånk Tommy, inga städtanter m.m

Rätt eller fel?!

Jag gör en liten omröstning här på bloggen så får ni säga vad ni tycker.


Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?


    


In och rösta nu fifan!


Kul och höra vad ni säger men sen om jag lyssnar är en helt annan femma! hehe..


Rock on!!!!!!

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards