Alla inlägg den 9 december 2012

Av Christer Johansson - 9 december 2012 20:54

var turnen med föreställningen Förfesten & Blomflugan avslutad och den avslutade som den började med väldigt mycket skratt och mycket applåder, det är vi supernöjda med och ett jättestort tack till alla ni som kom och såg oss.

Men vad kommer hända nu?!


 

Nu har jag mycket att fundera på, kommer demonerna med någe skoj!? Nu när jag beger mig till skrivarstugan.

Småstadsliv är nerlagt och det blir inga mer filmer eller liveshower, och nu är blomflugan åxå avslutad, hm?

FAN det här går inte, nu pluggar jag ur facebook och sätter mig i skaparstugan, bara hoppas att demonerna är givmilda och bringar en saftig story så vi kan göra nått mer skoj, ingen aning vad det blir.

Det kan bli en ny film, det kan bli en liveshow, framtiden vet.


     


Det jag vet är att jag skulle vilja snickra ihop en ny film med bara nya figurer, en ny småskruvad by lixom, går det?

Ja vi får se..imorgon måndag sätter jag mig i skrivarstugan iaf så får vi se vad som händer.


 

Fram med alkoholen och cigaretterna, nu är det dags att skapa ny skruvad humor!


Hörs hej!

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards