Alla inlägg den 27 december 2012

Av Christer Johansson - 27 december 2012 22:23

Det känns bättre nu och jag har faktiskt låtit mina skrattgropar få jobba lite idag då jag satt här på förmiddagen och skrattade åt en scen till en ny film som jag skissade på, bilder rullade upp i skallen och det fick mig genast på bättre humör.

 

2 dagars vila med ryggläge gjorde gott, rensat skallen och skrivandet idag har gått hur bra som helst.

Det jag petar i nu är en krogshow som väntas ha sin premiär under 2013, det är ju många därute som bara sett filmerna och missat att se dessa småstadslivsfigurer LIVE.

Så nu får ni en chans till i showen Småstadsliv"Greatest hits"

En show som kommer blanda det bästa av det bästa med filmklipp och livesketcher, med ett nyskrivet material ska vi rulla ut med denna nya liveföreställning nångång under mars månad om allt går som jag vill.

I denna show kommer vi alltså visa både filmklipp och leverera helt nya livescener med dom gamla beprövade småstadslivskämparna.

Och under tiden så skriver jag och skissar på en ny film med helt nya figurer, men fram tills dess blir det alltså en nyskriven krogshow Småstadsliv"Greatest hits"

Som ni får flessa åt, bara hoppas att vi hamnar i just er stad då.

 

Skönt att vara gladare igen iaf, humor är den bästa medecinen för plötslig depression. Iaf för den hjulbentne, får inte jag skratta ett par gånger under ett 24 timmars dygn så mår jag inge bra.

Så äre bara, det ska ni ha jävligt klart för er.


Hörs hej!


Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards