Alla inlägg den 8 november 2012

Av Christer Johansson - 8 november 2012 20:20

Klockan 09.00 dundrade jag in i Roxastudion eller man kan väl kalla det för småstadslivsstudion ju, det är ju dänne som vi klippt ihop all galenskap vi filmat.

Och jag är helt säker nu!

Det vi klippt ihop nu är det mest skruvade vi filmat, alltså..

Småstadsliv kunde spåra ordenligt långa stunder men nu vetefan om vi inte skruvat det ännu mer.

Och efter att ha suttit hela dagen och finklippt filmscenerna till vår nya liveföreställning Förfesten & Blomflugan så kan jag säga detta utan någon som helst tvekan.

Detta är det mest vrickade vi gjort!


 


Och vill man sa galenskaperna så måste man köpa biljett till liveföreställningen, för som jag sagt tidigare så kommer filmklippen endast visas under föreställningarna, det blir ingen dvd film av detta alltså.

Hektisk dag med helt vansinnigt mycket fika, dra du åt helvete vad jag fikat idag!!

SKÄMMES!

ARA!

Sen när klockan blev 16.30 kom lurvpösen Christian och hämtade mig, då var det dags att åka på liveuppdrag med städtanterna och Stånk Tommy, Forsmark hade konferens och ville krydda på sin dag med lite småstadslivshysteri och det ordnade vi ögona böj!

Såååå nu är man lite trötter på hängögat ska ni veta..


 


Fröken Patrull och Johanna flirtade med gubbarna på Forsmark ikväll, jora dom fläskade på som vanligt med sina hängholmar och kåtögon!


Nu blire en kopp rivigt och en rostmacka, hörs hej!


Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards