Alla inlägg den 23 november 2012

Av Christer Johansson - 23 november 2012 11:45

Om 5 minuter kommer Lurvpösen Christian och hämtar mig, sen drar vi till Sundsvall för att göra lite Blomfluga ikväll, och imorgon kväll blire Härnösand. Och komihåg nura att detta är inget småstadsliv det är så jävla långt ifrån faktiskt.

Ingen galen bilmekaniker på scen eller småkåta städtanter, inga vråltuffa hårdrockare heller, blomflugan är bara en jävla bråte av bakfylleångest serverat så att man skall kunna skratta åt eländet, japp så jävla enkelt är det!

Packa picknickkorgen med en massa gött och kom opp till Förfesten ikväll på Skönsberg så blire lite drag, hörs hej!!



Sååååååååååååååååååååådärja!!!




Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards