Alla inlägg den 14 november 2012

Av Christer Johansson - 14 november 2012 21:50

var det dags, nu går jag in i dimman och med tunnelseende blickar jag mot söndagen då jag kommer vakna upp med ett genrep och en premiär i ryggsäcken.

Och när krutröken lagt sig på söndagskvällen så somnar en hjulbent garanterat ovaggat och blomflugans första helg får analyseras åt måndagen.

Sedan börjar vi ladda för Sundsvall-Härnösand 23-24/11.

En 2 dagars tripp till Västernorrland för denna lilla blomflugeproduktion, det kommer bli spännande att se hur föreställningen kommer växa, vilka nya repliker som kommer myntas på vägen lixom.

Redan idag vid vårt absolut bedrövligatse rep så myntades det många nya linor, helt stört hur vi kan improvisera och friåka så här nära premiären, fattas nog inihelvete många skruvar i våra huvven iaf!

SUCK!

Ja det ballade ur fullständigt idag och jag tror att vi tappade tråden i varje scen och skrattattackerna avlöste varandra, bara hoppas att morgondagens sista rep funkar bättre, vore ganska bra det för det är vårt SISTA!

Sen åker vi på fredag med ett genrep på hemmaplan sedan premiären dagen efter i Gävle, hehe..

Har en känsla av att detta blomflugeprojekt kommer vi kunna snacka om längen, varför i helvete gjorde vi det där!?


Hur mådde vi egentligen!?


 


Ara, blomflugan är en sak som måste göras, blomflugan måste berättas innan vi kan gå vidare!


En portal mot oändligheten som vi måste ta oss egenom, klarar vi oss helskinnade ur blomflugan så kommer vi kunna göra vafan som helst sen, precis vafan som helst.

Fast kanske inte se våra mammor i ögona kanske, oops!


Hörs hej!



Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards