Alla inlägg den 16 november 2012

Av Christer Johansson - 16 november 2012 10:37

Ikväll genrep imorgon premiär!

Hur mår jag?

Fysiskt har jag mått bättre, jag har en knut mellan skulderbladen som strålar ut i nacken och högerarmen ner i handen, men om jag inte minns fel dök den här irriterande knuten upp inför den senaste filmpremiären åxå, stressknut?!

Roxa försökte knåda och lyfta bort den igår innan repetionen men den sitter irriterande och värkande kvar.

Sen har jag fortfarande ömmande ont i ett revben sedan första filmscenen i blomflugan där jag ramlar handlöst in i en bokhylla, hehe.

Ara!

Premiärdags och slutspel nu!

Bara ut och köra nu och förhoppningsvis så var det värt det.

Arbetarbladet skrev i dagens tidning att vi tröttnat på småstadsliv och rapade repliker i den senaste showen, ska väl kanske rätta lite. Det var jag som tröttnat lite på småstadsliv, jag svarade för mig själv. Dom övriga gjorde fantastiska insatser med supertalangen Martina i spetsen och grymSofie, Christian hade aldrig varit bättre och showen sa folk att det var den bästa vi gjort, så bra att vi slutade på topp då.

Jag hade lite svårt att tända till i den senaste showen och i den senaste filmen åxå för den delen, som skapare sneglar man ju hela tiden framåt och suget att börja experimentera med lite nya figurer och börja snickra på en ny småstadslivvärld tog över skallen, och blomflugan blir ju ett litet steg på vägen.

Och jag tror vi har hittat två figurer i blomflugan som vi kan ta med oss till den nya världen av galenskap.

Brudarna Carro & Denise! 

  


Klicka på länken här nedan så ni läsa vad Arbetarbladet skrev i dagens tidning om premiären imorgon i Gävle.



http://arbetarbladet.se/noje/1.5299750-nu-gor-de-en-ny-komedi

Ses imorrn Gävlebor, biljetter kan ni köpa direkt i entren som öppnar kl 18!

Hörs hej!

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards