Direktlänk till inlägg 12 december 2012

Nu har ni chans att tycka till.

Av Christer Johansson - 12 december 2012 14:18

Dags för omröstning.

    

Jag och min skrivmaskin(laptop)


Nu sitter jag här och skriver det jag vill och tror på men vad tycker egentligen ni därute, det är ju faktiskt ni som bestämmer ändå vad som är bäst och vad ni vill ha i slutändan.

Just nu skriver jag för en ny film med helt nya figurer, ingen Stånk Tommy, inga städtanter m.m

Rätt eller fel?!

Jag gör en liten omröstning här på bloggen så får ni säga vad ni tycker.


Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?


    


In och rösta nu fifan!


Kul och höra vad ni säger men sen om jag lyssnar är en helt annan femma! hehe..


Rock on!!!!!!

 
 
Ingen bild

Jocke

12 december 2012 14:52

Mer småstadsliv! Första filmen är faktiskt det roligaste ni har gjort...

 
Ingen bild

Herbert West

12 december 2012 14:54

Tror ingen blir ledsen om ni kombinerar nya figurer med gamla så slipper ni välja.

 
Ingen bild

Linda

12 december 2012 14:58

Älskar småstadsliv! Tycker absolut inte att ni ska släppa dom ifrån er, så enormt roliga! Varför inte göra en ny småstadsliv och lägga till några nya roliga karaktärer istället? :)

 
Ingen bild

Malin

12 december 2012 15:01

Mer småstadsliv!!!!! Men de är klart..det nya kan ju också bli bra med tanke på hur allt ni har gjort tidigare blivit, KUNG! Ge oss allt ni har för jag vet att det blir bra!

 
Ingen bild

Oskar

12 december 2012 15:04

Håller med Jocke. Mer småstadsliv!

 
Ingen bild

Mariah

12 december 2012 15:04

mer småstadsliv.....gillar 2:an och 3:an bäst.....sluta skjut varg i puppan å ge oss mer Kenta. Vanessa. städtanter ingemar stånkis..örjan och ja vaffan hette vanessas klart snyggaste tjejkomps.... var de Solveig hur fan de nu stavas solväj som vi skulle sagt hännä i grycksbo.....å nu lyssnär ru annars.....

 
Ingen bild

oskar

12 december 2012 15:23

mer småstadsliv!!
men försök att inte ha samma gamla repliker..
utan variera o förnya lite,
och ha kvar rollerna.. SPECIELLT "STÅNK-TOMMY"!! :)

 
Ingen bild

Linnèa

12 december 2012 15:29

Mer småstadsliv förhelvete!!! Kan ju ta in lite nya karaktärer, jag ställer gärna upp som Kentas nya brud! ;)

Sen kan du ju skriva annat OCKSÅ.

 
Ingen bild

Tommy

12 december 2012 15:29

Mer småstadsliv! Stånk Tommy är ett måste!

 
Ingen bild

veronica

12 december 2012 16:14

Mera småstadsliv!! Agnetha, Johanna ,stånktommy å hela patrasket är så kung:)

 
Ingen bild

Christer

12 december 2012 17:36

Mera Leif & Sölve åt folket! !

 
Ingen bild

Anna

12 december 2012 17:42

Stånkis får du inte ta bort. Men det kan vara kul med nya karaktärer också.

 
Ingen bild

Stina

12 december 2012 18:24

En liten touch av de gamla figurerna, som i Blomflugan. Annars får du gärna ta tillbaks nån småstadslivfigur - vilken som helst utom Stånkis egentligen, han har aldrig varit någon favorit hos mej faktiskt.

 
Ingen bild

Martin

12 december 2012 20:13

Småstadsliv slår ju allt, men nytt från er kan ju inte bli annat än bra så kör på! Hörs hej!

 
Ingen bild

Jesper

12 december 2012 21:25

Om du inte vill ha med några småstadsliv figurer så tycker jag att du kan ha med Carro och Denise :)

 
Ingen bild

Sandra

12 december 2012 21:49

Det är ju roligt med lite nytt också! ;) Fräscht! Men de gamla karaktärerna är ju också roliga, men kan vara dags för lite nytt. Jag älskar de där gamla gubbarna dock ;D Sölve, heter en så? xD haha!

 
Ingen bild

Ante

12 december 2012 21:49

Med risk att bli lynchad här i Hälsingland men jag sticker ut hakan å säger: Det räcker mä småstadsliv!
Vi är många som tröttnat på d framförallt efter alla livegrejer för film är d ni gör bäst!!!
Jag skulle däremot gärna se mer av t.ex Ulf å Tomas i krogmiljö, kanske lite bönder (gör research på lantmanna) å nån liknande Kenta-karaktär som går fordonsprogrammet, körandes epatraktor som alla jävla bromsklossar som d finns efter vägarna! Hoppas på ny succé! :)

 
Ingen bild

Malin

12 december 2012 22:37

Nytt och fräscht! Lär ju bli lika succé när det kommer från samma skrivar huve! :-) kör på!

 
Ingen bild

Andreas

13 december 2012 09:38

Med tanke på hur du känner så är det nog bäst att du lägger Småstadsliv åt sidan ett tag, det är ju något du kan återuppta senare om inspirationen kommer. Är övertygad om att vad ni än gör så kommer det vara sjukt roligt, men bara om ni tycker det är roligt själva, precis som du säger själv. Det kommer märkas om ni inte känner inspiration.
Men jag är övertygad om att vad ni än gör så blir det skitroligt! :-)

 
DIANA ÖSTERBERG

DIANA ÖSTERBERG

13 december 2012 19:43

Mer småstadsliv!!!

http://dianaosterberg.blogg.se

 
Ingen bild

Ebba

15 december 2012 09:40

Jag tror att en ny by med nytt folk blir jättesuperbra! Eller jag tror mig VETA det, för småstadsliv är jättesuper och du skriver att du gillar din nya idé. Kör på!

Christer Johansson

15 december 2012 12:02

Tror jag går på din linje jag Ebba :) det verkar sunt de! Bra Ebba, nu har du hjälpt mig att ta ett beslut ;) TACKAR!!

 
Ingen bild

Sussie

17 december 2012 23:24

Agneta och Johanna är bäst.. Behåll småstadsliv!!!! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christer Johansson - 20 maj 2014 16:10


Och många spännande namn är klara för vår nya film, återkommer om det! Nu först ska vi köra vår enda föreställning i sommar i Edsbyn Öjeparken 20 juli, välkomna! Biljetterna finns ute nu på TICNET! All biljettinfo finns på: www.smastadsliv.se ...

Av Christer Johansson - 29 november 2013 15:44


Stånk Tommys 50års Fest! En liveshow med alla småstadslivfigurer, turnestart våren 2014. Sen har jag lite fler filmprojekt på gång utöver Holmsveden, återkommer till det! Här nedan jobbas det med en affisch, inte klar dock där ett stavfel på pr...

Av Christer Johansson - 19 september 2013 11:11


Kladd en skiss eller ett manus? Ja det är faktiskt det sistnämnda, delar från ett manus inför den första småstadslivfilmen. Tankar om filmen slarvigt och stressat nedskrivet på papper, men man ser faktiskt en replik där i slutet, men jävlar du! K...

Av Christer Johansson - 5 september 2013 23:10

Varsågoda! All info om filmvisningar och dvd släpp kommer finnas på vår hemsida. www.tillbakatillholmsveden.se ...

Av Christer Johansson - 2 september 2013 07:35

Klockan har blivit 07.15 när jag lyfter kannan och häller upp en kopp av det rykande svarta, jag ler litegrann utan att jag märker det. Utanför mitt fönster rullar dom första bilarna mot sina arbeten, men jag då? Ska inte jag iväg på något arbete, ...

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards