Alla inlägg den 1 december 2011

Av Christer Johansson - 1 december 2011 15:52

Helt slut i kroppen efter en heldag i Stånk Tommy verkstan och med ett rörligt material på nästan 1.5 timme så var vi nöjda när vi till sist lämnade verkstan. Denna mekaniska verkstad som andas äkta småstadsliv där alla detaljer från tidigare filmer finns kvar, som brandsläckarn som grävts fast i väggen och kontoret med den lilla datan där lurvpösar jagats med svärd och skitiga lasson. Sen kommer man in till det lilla fikarummet där Stånk Tommy vrålade över det heta kaffet som kunde få hans käft att brännas ur led, där helt otroligt dom två vita kaffekopparna från den första småstadslivfilmen står kvar på fikabordet.


 

På Tommys verkstad står tiden stilla där kaffekoppen från småstadsliv 1 fortfarande står kvar på bordet.

 

 

Sen kan jag inte begripa varför Gert Kurbitz envisas med att komma med grejer som han vill att Tommy skall laga, vafan det blir ju helt slut med skiten jämt!

 

 

Lichln överaskade alla idag då han smög upp med en egen låt, hm? vafan håller den jäveln på med nu!

 

Nu blir det att gnussa ren händerna som är bra svarta ska ni veta, sen blir det ett hett bad med lite passande musik, fan man blir alldeles slut i huvve efter en dag med Tommy, den fan är ju inte riktig på en fläck.

Nu som sagt behöver jag lite ro, ett hett jävla bad med bra mycket skum till tonerna av Hans Zimmer där jag får smälta och landa efter en hysterisk dag med Stånkis.

 

Schhhh!! nu sjunker jag ner i badet..men dra åt helvete vad jävla schöööönt!!!

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards