Alla inlägg den 16 december 2011

Av Christer Johansson - 16 december 2011 19:50

Ett hårdrocksband är fött och därmed kanske den förväxta tonåringen Kenta Jonsson tillsammans med sin vapendragare Morgan Sjögrop äntligen kan storma ut och erövra världen med sitt enormt tuffa hårdrocksband.


Gravediggers in pain with kill!

 

 

Foto: Emelie Wigert.

 

Idag var dessa tuffa grabbar ner till Gävle för att plåta sig inför den kommande turnen, eller turnen?

Kanske lite väl att kalla det en turne men, ja ni får själva se i nya filmen hur det gick och hur dom kände sig inför sitt första liveframträdande. Då var grabbarna inte så kaxiga kan jag säga, men som sagt det får ni själva se vid filmpremiären 31/3 2012 i Alfta.

Biljetterna släpps nu på tisdag.


   Gabriel Lijevall.  


Stort tack till den suveräna fotografen Gabriel Anima Studio i Gävle som med stil och finess lyckades ta några riktigt coola bilder idag, super snyggt!!!

 

Och nu längtar vi till filmpremiären ännu mer, its time to ROCK om man säger!!!

 

 

 

 

 

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards