Alla inlägg den 18 december 2011

Av Christer Johansson - 18 december 2011 19:58

var det dags igen att snickra ihop en trailer av allt galenskap vi filmat, så imorgon förmiddag landar jag i Roxa studion för att göra sista finklippningen på trailern till vår nya film.

Den nya filmen kommer bli runt 1 timme och 30 minuter och trailern tror jag vi låter bli 4-5 minuter, så det blir en frikostig och lång trailer, jara ska vara lite A!

 

   

Hittade den här bilden ute på nätet när jag surfade runt, vilka fans vi har alltså! vilket pepparkaksjobb och man blir ju fanimej lite rörd, snyggt!!  

 

imorgon kväll tror jag trailern för nya filmen rullar ute på youtube och facebook, och på tisdag är det så dags att släppa dom eftertraktade filmpremiärbiljetterna, så häng på låset nu gott folk!

För filmpremiärbiljetterna kommer att säljas med en jävla fart, för enligt rykten från Alfta så är hotellet i byn redan fullbokat denna kväll och då är ju som sagt inte biljetterna släppta ännu, hur jävla galet är inte det?!

 

Så imorgon kommer trailern och på tisdag blir det äntligen biljettsläpp, lycka till!!! :)

 

Vår första småstadsliv trailer kom för tre år sedan och såg ut så här..

 

Hörs imorrn och då har jag en ny trailer att bjuda på i mitt blogginlägg, spännande!!

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards