Alla inlägg den 23 december 2011

Av Christer Johansson - 23 december 2011 00:17

Idag blev det lite julklappsinköp och en blixtvisit ner till Valboköpcenter med min goda vän Martina Olsson, vi gjorde det jävligt bra faktiskt och fixade inköpen och affärerna under två timmar, grymt!! Riktigt smidigt och smärtfritt blev det.

Sen att man fick svansa runt bakom hennes arsle inne på Gina Tricot och Kicks m.m får man väl ta, men så jävla kul är det inte att trampa på hennes hälar och glåma.

Tjejer kan ju utan att egentligen behöva eller vilja ha nått bara gå runt i en klädbutik och bara känna och glåma på kläder i timmar, vafan behöver man en skjorta en byxa eller nån snygg tröja in snabbt ta nått snyggt och ut fort som fan.

Eller gör som det brukar finnas i USA på dom större galleriorna, smäll dit en sportsbar!

kan kvinnan springa hur länge dom vill och känna på kläder och glåma bäst fan hon vill, jag beställer in en Budweiser till och lutar mig tillbaka och kikar på lite NHL, såja fan vad NICE!!!!

 

  Äh vafan jag tar en till...

 

IKEA och alla dom andra därnere borde installera en sportbar, dom skulle öka omsättningen med det dubbla och männen skulle mer än gärna följa med och lämna från sig sitt kreditkort, bara dom slapp springa bakom arslet på kärringen i alla dessa klädbutiker, en kall bärsa och lite sport på teven är för männen som ett bollhav på Mcdonalds är för kidsen. Men på ett villkor såklart, kvinnan måste köra hem..för på hemresan förvandlas mannen till en mäster deejay och bra på arslet poppar vi bilstereo hela vägen hem...PARTY ON!!

 


 

 

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards