Alla inlägg den 10 november 2011

Av Christer Johansson - 10 november 2011 22:29

Efter ett 5 timmar långt möte så lever fortfarande hoppet om en egen tv-serie och nu är det inte bara en tv kanal som är intresserad utan två stycken, spännande ju!


   Småstadsliv har hittat ner till storstan på allvar.


Småstadsliv har letat sig in i huvudstaden och skrivit kontrakt med ett av nordens största produktionsbolag, sen har småstadsliv presenterats för dom två största tv kanalerna i landet och dom är intresserade.

Återstår att se vilken av dessa två tv kanaler som är snabbast i sitt beslutfattande.

Och nästa steg nu är att hitta en man eller kvinna med erfarenhet från tv/filmproduktion som kan fungera med oss och vår humor och som kan hjälpa oss att paketera vår hemmasnickrade skruvade hälsingehumor för en tv produktion.

 

Bara fortsätta hålla lite tummar da, det kan ju gå detta!

 

Jävligt goda hemmagjorda köttbullar med potatispure och rårörda lingon idag på lunchmötet, endast 105 spänn!


  Jag älskar köttbullar med lingonsylt, dagens höjdare!



 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards