Alla inlägg den 19 november 2011

Av Christer Johansson - 19 november 2011 18:25

Klockan 14 idag så gick vi upp på scenen på Valbo köpcentrum inför en stor och mycket trevlig eftermiddagspublik, först ut var arrangörerna Leif & Sölve och sen var det dags för vackra Anna Karin som sjöng en liten fin bit.

Detta var ett litet skönt avbrott från dom intensiva manusskrivningarna jag är uppe i just nu, sen är det ju alltid kul att få åka ut med mitt bästa gäng så här på en liten dagsutflykt.


  

Anna Karin(Martina Olsson)sjöng vackert idag.


Sen rullade det på med städtanter och tuffa hårdrockare, Ingmar dök upp han med efter en sin vända på bolaget som Johanna reagerade mycket starkt på. Ja allt var sig likt då småstadsliv gjorde Valbo köpcentrum denna lördag.

Som sagt alltid roligt att få uppträda Köpis i Valbo och det gör vi gärna fler gånger.

Nu blir det att göra lite helg, mycket soft och chill för till veckan blir det fullt pådrag med filminspelningar.


        

Agneta & Johanna hade skoj på Köpis idag.

 

Jag bjuder väl på ett litet filmklipp från dagen då.

 

 



 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards