Alla inlägg den 30 november 2011

Av Christer Johansson - 30 november 2011 22:38

Hemma i stugan igen efter ett kvällsmöte med Christian på Knagga, helgens företagsgig är planerad och städtanterna för det fullt upp nu med lite julbord. Annars så blir det filminspelning imorgon på Stånk Tommys verkstad till nya filmen, blir fanimej en schysst rulle det här. Jag vet att jag säger det varje gång men nu känns det fan annorlunda, det har prickats in några riktiga pärlor ska ni veta. Eller ja, hur ska ni kunna veta det? men i mars 2012 då jäklar vet ni för då är det nämligen filmpremiär!

 

 

Örjan frisläppt och med i nya filmen som har sin premiär i mars 2012.

 

Sen har jag försonats med lasagnen ikväll och vi kan skiljas som vänner, skönt!

 

Annars så har jag lite funderingar på att arrangera ett jättepartaj i mars 2012 när vi skall ha premiär av nya filmen, det vore jäkligt skoj om vi kunde samla alla småstadslivsfrälsta i vår lilla by och fira ordentligt för engångs skull!

Jag har hittat en perfekt lokal som kan ta in ca 1200 partysugna som vill fira filmpremiär med oss, vi kommer inte ha ett upplägg med alkoholrättigheter i lokalen så det kommer bli fritt att ta med sig eget i sin lilla picknickkorg.

Sen har jag planer på att bjuda på lite scenuppträdande i form utav Lurvpösarna som gjort det mesta av musiken till filmerna, sen kommer garanterat både städtanter och vrålande mekaniker samt lite jägare dyka upp på scen.

Vi kanske till och med får se Kenta & Morgans nya hårdrocksband Gravediggers in pain with kill på scen och höra deras blivande monsterhit!?

 

Men vafan! Ni hör väl, detta måste jag ju styra upp för den här festen vill man inte missa!

 

alla Småstadslivs älskare därute nu får ni rita filmpremiär och fest på löningshelgen mars 2012 för då jävlar blir det åka av ska ni veta!

 


 

 


Av Christer Johansson - 30 november 2011 16:17

Klart man vill att Sveriges alla barn skall göra snögubbar och åka pulka för fullt nu men själv så klagar inte jag att snöskoveln står orörd och ensam i ladans vrå. Med gröna gräsmattor och ett leende på läpparna så får jag vardagen att gå här i min lilla stuga ute i den djupa hälsingeskogen, men just nu väntar jag på att Christian skall dyka upp för vi skall repa lite inför helgens företagsgig. Hoppas jag hinner repa mig innan han dyker upp bara, för jag har bränt hela käften ur led, och jag skojar inte!

 

  Förbannade jävla Lasagne helvete & vara het!

 

Efter att ätit en utav Sveriges hetaste lasagne där jag alldeles för hungrig ivrigt skopat in en jättetugga utan att känna efter att lasagnen svalnat för ett sådant stort intag i käften.

Alltså helvete vad förbannat het en lasagne kan bli som kommer direkt från ugnen!

Man blir förbannad på sig själv att man inte kan vänta tills den har normal temperatur för att ätas, sen blir man irriterad och förbannad på själva lasagnen, varför måste du vara så förbannat het jämt!?

Inte fan är andra maträtter så heta, kolla på till exempel pannbiff med potatis inte fan blir han så där het, nej!


   Farbror pannbiff kan man lita på iaf.


Jag blev så förbannad på lasagnen att jag vägrade äta den fan, ska han bränna min käft så morsan blir vettskrämd när man öppnar den för att säga hej så kan han förbli oäten, aldrig i helvete att jag tänker äta den där vrålheta saken.

Det blev några grillade korvar med bröd istället, kanske om jag blir hungrig senare ikväll att jag ger honom en andra chans, men då blir det bara för att jag måste och jag tänker fan inte titta på den då jag äter, det kan han glömma.

 

Nusa har jag lugnat ner mig lite, men det ömmar fortfarande i käften.

Jamen ni kan ju prova själv att ta en stor tugga av din hemmagjorda lasagne som kommer direkt från ugnen, vansinnesvrålet kommer som på beställning och din käft blir som ett vulkanutbrott.


Jaja, filminspelning imorgon med Stånk Tommy, kanske passar bra det nu med mitt rådande humör!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards