Alla inlägg den 23 november 2011

Av Christer Johansson - 23 november 2011 20:47

Klockan 17 samlades gänget nere på Alftabyn och teamet var redo för att filma en efterlängtad comeback av en gammal småstadsliv veteran i form utav Jonny Borgf.


    


Det blev en mycket lyckad filminspelning där vi fick träffa en Jonny Borgf i högform som med sin nystartade rörelse satte in högsta växel redan från första tagning.

Jäkligt kul att denne man äntligen har hittat sitt rätta yrke, för travtränare kändes aldrig riktigt rätt för denna stora och godhjärtade homosexuelle man. Men nu tror jag faktiskt att Jonny hittat sitt kall och han tar hela byn med storm med sin nya satsning där han tar hand om dig och din kropp för en billig peng.


 

 

Tack filmteamet och Jonny B för kvällens underhållning det här kommer bli grymt!

 

Nu vilar vi från filminspelningarna några dagar och skriver lite manus, för snart ska vi ju besöka en bilverkstad och då lär det nog bli lite mer kaos kan jag tänka. HUA!

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards