Alla inlägg den 5 november 2011

Av Christer Johansson - 5 november 2011 15:30

Sitter i logen och smuttar på ett alldeles för dåligt varmt kaffe, fan det ska bränna lite på tungan!

Scenen är iaf riggad och hela gänget gör sina personliga ritualer för att komma i rätt stämning.

Martina nöter wordfeud medans Christian poppar lite musik, Martin tar befälet som coach och går och börjar pusha lite för kvällens match, Sofie och Caroline suger på godisklubbor allt medans Hans Berg står och glåmar irriterat på dom flesta, ja jag surfar youtube efter lite musik, blir nog lite Highwaymen med willie Nelson och grabbarna.

 

Slutsålt som sagt här på Maximteatern i Borlänge och en lördagkväll borde båda gott för en bra föreställning.


   Maxim teatern Borlänge.

 

Sofie Aspelin sa det som alla känner litegrann nu, fan det är lite vemodigt att vi är redan framme vi ett turneavslut.

För det har varit en underbar turne med detta retard gäng, många skratt och mycket bus.


Jara, nu drar jag igång youtubeklippet med denna sköna dänga och börja tagga lite!

 





Av Christer Johansson - 5 november 2011 10:40

Klockan har passerat 10 och vår lilla småstadslivsbuss rullar mot Dalarna och årets sista liveshow, i den lilla bilen befinner sig 5 människor varav en nygammal show arbetare. Hon jobbar i vanligafall på barnens hus i Söderhamn men ikväll ska hon upp på scen, jävlar i min själ!


Christian(lurvpösen)Wallin rattar bilen i vanlig ordning och hastigheten är god om än lite skumpig, vafan jag dricker ju kaffe här bak med en laptop i knä. LIVSFARLIGT!

 

 

Borlänge är destinationen och lite vemodigt känns det nog att det är sista showen för i år, men vilan ska bli skön med.

Sen ska jag ju skriva så förbannat mycket nu, ny show till nästa sommar plus snurra ihop en ny film.


Men jäklar vad det känns kul att få göra denna nya film som har en ny stil, Krogliv har vi skrotat!

Det här blir nått helt annat det, och sen har vi ju släppt ut jaktlaget åxå, underbart!

 

 

Nu börjar batteriet tryta på laptopen, vi har snart nått Svabensverk och det är bara skog och åter skog där vi rusar fram mot en sista föreställning inför ett fullsatt Borlänge, SKOJ!

 

Obs! Martina har tagit med sig en kudde och har redan somnat med sina små pluttar i örornen, ja jag knoppar väl in lite jag ara, hörs hej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards