Alla inlägg den 20 november 2011

Av Christer Johansson - 20 november 2011 14:05

Nu ökar vi tempot och spelar in nästan hela veckan med full styrka vid dom olika scenerna, för vi har bestämt att hålla ångan uppe nu och smida medans järnet är varmt.

Många klyschor och gamla ordspråk men just nu är vi inne i ett sådant bra flyt med våra inspelningar att man bara vill köra på. Vi vill inte tappa den må bra känslan vi har i hela filmteamet just nu, för vi kan inte förneka att några riktiga pärlor till scener redan har prickats in.

Jag vill inte ännu börja jämföra eller ranka denna film men ska jag vara ärlig så kommer nog fan den bästa filmen nu.


För sån är känslan! Det bara känns i magen att..ja, nu jävlar om man säger. Längtar till klippbordet ska ni veta för vilka angenäma problem vi har att börja plocka ur allt det här :)


               


Och till veckan fortsätter filminspelningarna..

Vi minns tillbaka lite till en filmpremiär för 3 år sedan i Edsbyn och premiären av småstadsliv 1, kanske vi ska göra en liten nostalgitripp med denna film vi gör nu och ha premiären i Edsbyn igen 2012 i mars månad kanske?

Det vore faktiskt väldigt trevligt tror jag, att komma tillbaka dit där allt en gång började för tre år sedan och vår första småstadslivfilm...mycket lockande tanke faktiskt!

Film premiär i Edsbyn 2012 alltså?

 

Så här såg det ut i Edsbyn för 3 år sen då småstadsliv 1 hade sin premiär.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards