Alla inlägg den 4 november 2011

Av Christer Johansson - 4 november 2011 22:30

Det är här man kan få veta lite mer om vad som händer och kanske varför det händer mig som människa.

Och som säkert många vet som letar sig in på denna blogg så är ju jag den mest skyldige bakom humorfenomenet småstadsliv.


         


Jag har skrivit manus och regisserat både filmer och liveshower i ett hysteriskt tempo sedan 2007, men bakom mig har jag ett fantastiskt gäng som jag inte skulle klara mig utan.

Detta gäng människor som jag älskar allihop(Christian,Martina,Martin,Sofie,Hans) för utan dom så skulle jag som sagt aldrig få leva min dröm som jag faktiskt gör. Att rulla runt som vi gör och få besöka stad efter stad med utsålda teatersalonger är ju helt utanför min vildaste fantasi, men som faktiskt är en vardag idag. CRAZY!

Småstadsliv- 4 filmer 2 liveshower och en radioserie på Sveriges radio Gävleborg.

Och hör och häpna kanske en tv-serie!

Fast det får vi vänta lite med, den 12 denna månad far vi ner till Stockolm och då får vi veta mer. Men jäklar vad spännande! Alltså jag, Crille Johansson med 9-årig grundskola som nästan hela livet harvat på krogen utan en enda teater/skådespelar lektion, vafan jag hade ju aldrig stått på en scen förut.

Tv-serie för småstadsliv!? ska ju fan inte gå, ELLER?

Jaja, spännande fortsättning iaf, nu skall jag begrava mig i en bok jag köpt och väldigt intressant sådan, vi hörs på!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards