Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Christer Johansson - 4 januari 2012 23:29

fredag rullar vår lilla småstadslivbuss mot Hassela ski center där vi vid 21.30 tiden tänker släppa lös städtanterna och Ingmar plus den orangeklädde bilmekanikern Stånk Tommy.

Vi öppnar ganska hårt detta år med två liveframträdanden på mindre än en vecka, men sen jävlar måste vi börja med att klippa nya filmen och jag längtar verkligen att få börja forma den.

För den känns jäkligt intressant kan jag säga, jag har en må bra känsla över filmen som det var längesen jag kände.

Men först som sagt ska vi rocka på i Hassela och det ska bli riktigt kul att få spänna på sig behån igen :)


 

Foto: Maria G Nilsson.

Agneta & Johanna åker till Hassela ski center på fredag kväll och härjar på.


 

Foto: Maria G Nilsson.

Stånk Tommy hänger på han med, vi får se vad den fan hittar på!

 

Ses i Hassela då på fredag kväll!!

 

Hemsida: http://www.hasselaski.se/

 

 

 



Av Christer Johansson - 4 januari 2012 22:55

Ikväll så vinkar jag av en liten tjej som blivit stor och flyttar till storstan, så nu är dom två som har flyttat och lämnat vår lilla by. Martin Sjökvist flyttade för många år sedan till Uppsala och nu är det alltså dags för Galven jäntan Martina Olsson att packa sitt pick & pack för att söka lyckan i huvudstaden.

Och det kommer bli så bra detta, för när Martina är klar med utbildningen så har vi en grym makeup artist i gänget, Fan vad nice!

Och känner jag henne rätt så kommer hon nog hem sen för.. eller vettefan? Ne, hon stannar nog kvar i den stan!

Så jävla shopinggalen den tjejen är så kommer han aldrig mer vilja flytta hem, så blire nog fan!

 

Lycka till i storstan Martina!!

Vår lilla by har du alltid kvar och vi som tycker om dig finns kvar här dom med.

Så kör hårt nu tjejen!

KRAMAR!

 

 

Foto: Olivia Olsson.

Martina flyttar till Stockholm på fredag och utbildar sig till makeup artist.

 

This is for you M

 

 

 



Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards