Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Christer Johansson - 27 januari 2012 23:07

Snart slut på januari och planeringen av det nya året fortsätter, filmen och den nya showen Svart & Rivigt kommer bli superkul att få presentera för er, dom båda akterna känns mysigt skruvade.

Idag var jag som sagt ner på Alfta ishall med vår ljus och ljudtekniker för att planera det tekniska inför filmpremiären och det kommer bli superhäftigt, allt jag ville går att lösa tydligen, fan vad nice!

Men nått som inte kommer finnas under filmpremiären är alkoholförsäljning, det får man packa med sig i picknickkorgen själv, alltså ta med egen dryck om ni vill det!

 

  Skumpan får ni ta med själv på filmpremiären!

 

Vår manager drog till Cannes över helgen men innan han stack så lät han meddela att vår sommarturne kommer utöka med fler städer, jag tyckte höra att vi skulle till Sundsvallsområdet, Ljusdal, Umeå och sen blir nog premiären i Alfta och forsparken i år igen, det blev ju så lyckat sist vi var där, skoj!

 

 

Ser ut att bli showpremiär på hemmaplan igen, Alfta och forsparken.

 

  

Premiären i Alfta förra somaren dök det ju upp en massa småstånkisar, kul!

 

 

Vi får se vad nya sommarshowen kommer med för överaskningar, biljetter hittar ni på TICNET och på vår hemsida.

 

Nu blir det bröderna Cohen och filmen Big Lebowski, mycket bra film!

 

 

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards