Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Christer Johansson - 7 januari 2012 16:51

Hemma igen efter ett liveframträdande i Hassela sent på fredagskvällen, och det blev riktigt mycket folk då många hade rest från våra starkaste småstadslivs områden Sundsvall med omnejd.

Det blev ett mysigt gig med lite afterski feeling, för det är ju fortfarande jullov och många tillresta skidturister från 08 området fick sig en rejäl dos av skruvad hälsingehumor då städtanterna härjade på med sin jakt på gubbskinn i skidbackarna.


 


Jävligt trevligt var det på Hassela ski resort och dit åker vi gärna fler gånger :)

 

 

Nu blir det lugnt ett tag med liveframträdanden för nu skall vi klippa film, så bara att kavla upp ärmarna och ner i Roxa studion och skapa lite småvrickad men ack så härlig Alftahumor :)

denna bild är vi i full färd med att klippa småstadsliv 3 och jag tycker mig känna igen Hans Berg i peruk och kostym på bildskärmen.

 

Hett bad nu och lite musik, hörs på!

 

 

 

 





Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards