Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Christer Johansson - 9 januari 2012 09:52

Kallt som fan ute! Men det spelar mindre roll idag, jag sitter med mysbyxor och morgonrock med raggsockor på fötterna, och sen har jag hörlurar på skallen för här blir det till att spana in filmmaterial.

För imorgon börjar alltså klippningen i Roxastudion, och jag har laddat upp med lite varmchoklad och en vältalig hög med rostmackor. Så nu börjar granskningen av vad som ska få plats i nya filmen och vad som skall arkiveras eller skrotas. Det kommer bli tufft men vi har gjort det förut, okey jag kan bjuda på en liten scen som inte kommer få plats i nya filmen och redan nu klipps bort.

Många timmar väntar nu framför skärmen och vettefan om jag kommer ur morgonrocken innan mörkret faller in, så ni får ha överseende med detta om ni svänger förbi och hälsar på mig idag.


Hörs hej!

 

Agneta & Johanna laddar för filmpremiären som ju är kvällens premiärvärdar!

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards