Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Christer Johansson - 15 januari 2012 14:58

Mycket nöjd med söndagen där jag precis i detta nu skrivit färdigt premiäravsnittet av vår radioserie Anosch vägkrog som har seriestart på fredag, det är alltid lite småkrångligt och trögt dom första avsnitten man skall skriva.

För det var ju ett tag sen jag skrev Anosch och radio är ju lite annorlunda än film och teater där man kan jobba mycket med minspel och annan rekvisita, men jag tror faktiskt jag sakteligen börjar hitta en stil även i radion som småstadslivpubliken skulle gilla och skratta åt.

fredag strax efter klockan 17 rullar första avsnittet iaf i Marie Björks program Fredags på Sveriges radio Gävleborg p4.

Hjärtligt Välkomna

  Leif & Sölve tar över Anosch vägkrog.

 

Fan nu saknar man gänget och turnelivet igen, så blir det alltid när man bunkrar in sig och skriver i månader.

Håller ju på med manuset för nya sommarshowen åxå som inte är klart ännu, förutom filmklippning och Anosch då.

Men när våren kommer så börjar vi med repetetionerna och jag får träffa gänget igen, Härligt! Sen när sommaren kommer skall vi rocka skiten jävlar i min själ! Småstadsliv LIVE "Svart & Rivigt" tredje showen!

 

     

Här kommer ett litet filmklipp om vårt rullande hem on the road da, inte så pjåkigt faktiskt..





 

 

 

 

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards