Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Christer Johansson - 11 januari 2012 12:50

Jag har precis granskat nya filmens första 40 minuter som vi klippte igår, och jag är helt slut. Jävlar vilken fart!

Frågan är om vi måste varva ner litegrann, orkar man med detta tempo?

Det pumpas på med skruvade saker i en vansinnig fart och det gäller att man sett någon småstadslivfilm före för att hänga med i svängarna, men ska vi få plats med alla figurer och dess egenheter så måste vi göra så här.

Det är ingen risk att man tar dosan och spolar i denna film iaf, för denna nya film blir ett enda stort fyrverkeri av småstadslivs galenskap, jävlar i min själ!

Kanske får vi gå in och peta litegrann och ta ner tempot, ja vi vill ju inte köra slut på er redan efter en halvtimme.


 


Nya filmen SEG? nejförfan glöm det!


Fullständig hysteri är att vänta!


31/3 i Alfta smäller det!


Nu blir det lunch för sedan ska jag nog åka upp till farsan och fika lite, ja ni vet han som spelar Janne och bra mycket dragspel!

 

 

 


Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards