Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Christer Johansson - 22 januari 2012 20:14

Jag vrålar till då jag reser på mig, jag vrålar ännu mer när jag bockar mig ner för att dra på mig skorna.

Min gångstil är precis som arrangören Sölve i nya filmen, träningsvärken efter tennisen håller mig i ett järngrepp och smärtan saknar motstycke. Och värst är min röv och baksidan av låren, jag överdriver inte när jag säger att detta kan vara en utav världens mest smärtsamma träningsvärk som en människa har fått uppleva i modern tid.

Överlever jag detta kommer jag vara evigt tacksam och verkligen ta vara på mitt liv jag fått på denna jord.


  


Nog om min svåra muskelvärk nu!

 

Imorgon bär det av mot Småstadslivsstudion igen och den sista klippningsdagen, nu ska jag med mina anteckningar klippa till den slutliga versionen som ni kommer att kunna se på premiären i Alfta 31/3.

Sen ska jag inte peta något mer och det ska bli riktigt skönt att sätta sista spiken i det nya verket.

Och dom speciellt utvalda personerna som fått chansen att se den nya filmen redan nu har alla varit enade om att den är annorlunda med en egen stil som inte kan jämföras med dom andra filmerna, precis det var mitt mål med denna nya film, perfekt!

 

Sen är det bara att lägga all fokus på nya sommarshowen och våra radioprogram, men jävlar vad jag gillar Robyn!

 

Lady Gaga, Kate Perry, GÄSP! Plastdockor...

 

Robyn is for REAL!

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards