Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Christer Johansson - 19 januari 2012 19:45

Hemma igen efter en tuff men mycket bra dag i småstadslivsstudion, nu är filmen på plats och alla scener är staplade i rätt ordning. Det som skall göras nu är en sista finputsning och påläggning av musik och ljudeffekter.

Sedan är det bara skicka filmen på tryck till Tyskland.

Herrejävlar alltså! Vi har snickrat ihop ännu en långfilm på 1 timme och 30 minuter, nu är jag glad ska ni veta!

Och jag har sagt det förut men känslan är att nu kommer vår bästa film hittils.

Roxa vår eminenta klippare satte upp en high five och ett brett leende idag innan vi skildes åt så det är klart att vi känner oss jäkligt nöjda med resultatet, så nu är det bara köra järnet och sälja premiärbiljetter!

 

 

 

gillar man våra filmer ska man defenitivt inte tveka att köpa en biljett till filmpremiären 31 mars I Alfta för detta kommer bli ett jäkla partaj gott folk, jävlar i min själ!

Här kommer ett litet unikt filmklipp från dagens klippning i den berömda Roxastudion där alla småstadslivfilmer skapats genom åren, varsågoda!







Av Christer Johansson - 19 januari 2012 12:40

Närmare 4 timmar i Småstadslivsstudion nu och klippningen av den nya filmen, och just nu har vi klippt ihop en film på 1 timme och 13 minuter. Den håller fortfarande ett bra tempo och vi får se om vi kan hålla filmen nere till den berömda komedigränsen på 1 timme och 30 minuter.

Nu vankas det lite lunch strax och studions meny består idag av en hemlagad chili con carne, men ara vad gött!

 

  

 

nu ska här käkas, sen fortsätter vi med klippningen fram till ca 17.00.

 

Men det blir bra, jävlar vad bra det blir!

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards