Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Christer Johansson - 5 januari 2012 23:53

Hemma igen efter en mycket trevlig middag med Martina som flyttar till Stockholm imorgon, som sagt!

Hon kommer trivas så in i helvete därnere, lycka till tjejen!!

 

 

Det går bra nu Martina, glöm förfan inte det! :)

 

Och TACK till Martinas mamma Lisa som snällt skjutsade hem mig efter vårt restaurangbesök.

 

Resten av kvällen blir lugn i tv-soffan i väntan på finalen mellan Sverige och Ryssland, men skulle jag inte stå på scenen imorgon i Hassela så hade det blivit Runemo bygdegård och det stora 50-års kalaset där.

Det är nämligen så att min systers gubbe Lasse blir verkligen gubbe och fyller 50 ÅR!

Min syster som för övrigt har fått bakat mycket tårta denna vecka då förutom sin man som fyller 50 har en son vid namn Emil som många känner igen som Jonatan i våra småstadslivsfilmer som åxå blivit ett år äldre.

 

     

Emils riktiga pappa Lasse ser ni till vänster och sen har vi Ingmar då som är Småstadslivs pappan.

 

Och tro det eller ej så är inte Lasse och Ingmar ett dugg lika trots bilden, då han till sitt försvar till bilden spelar en raggare i Alftas årliga karnevalståg. Men då tror jag istället att min syster är mer lik Johanna Andersson, hehe :) och hon har då fan inget försvar och kan skylla på nått karnevalståg, Kram syrran!!

Hoppas inte syrran läser bloggen bara :)

Foto: Maria G Nilsson


Stort Grattis till far & son Lasse och Emil!

 

 

Emil som när han inte får skäll av Ingmar som Jonatan i småstadslivsfilmerna spelar hockey i Falun.

 

Kör hårt Emil och smäll på som morbror så blir det skitbra det där!! ;)

 

Jara, nu håller vi tummarna för Sverige inatt och sen ses vi i Hassela imorgon!

 

 

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards