Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Christer Johansson - 16 januari 2012 22:24

Lång dag i filmstudion och filmen är nu uppe i 1 timme och 5 minuter, så det verkar som om vi kan snickra ihop ännu en långfilm av det här. Och vad ska vi säga om materialet så här långt, ja det är riktigt bra tempo med en större bred.

Dom nya förmågorna och dom comebackande gamla stötarna i den nya filmen ger detta nya verk en tyngd och fart som dom tidigare filmerna ínte riktigt kan mäta sig med.

den nya filmen kan vi lugnt presentera i slutet på mars utan att behöva skämmas, helt klart!

Och imorgon bitti rullar vi mot Roxastudion igen men då är det dags för lite Anosch vägkrog inspelning, för på fredag är det ju dags för seriestart.

Bra vecka med mycket småstadsliv på almanackan, det tycker jag om ska ni veta!

 

 

Roxastudion och filmklippningen går hur bra som helst.

 

Nu ska jag bjuda på lite musik från Detektivbyrån som jag har i mina hörlurar när jag skriver, fast den här musiken funkar lika bra i det heta badet med mycket skum som under cykelturen i ett vackert sommarlandskap.

En drömmande och tidlös musik som får en att sväva bort från den ibland trista vardagen.

Jag älskar den ska ni veta..

Hoppa upp på min cykel så far vi ut i natten och upp bland stjärnorna.






Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards