Direktlänk till inlägg 5 november 2011

Scenen riggad och klar i Borlänge!

Av Christer Johansson - 5 november 2011 15:30

Sitter i logen och smuttar på ett alldeles för dåligt varmt kaffe, fan det ska bränna lite på tungan!

Scenen är iaf riggad och hela gänget gör sina personliga ritualer för att komma i rätt stämning.

Martina nöter wordfeud medans Christian poppar lite musik, Martin tar befälet som coach och går och börjar pusha lite för kvällens match, Sofie och Caroline suger på godisklubbor allt medans Hans Berg står och glåmar irriterat på dom flesta, ja jag surfar youtube efter lite musik, blir nog lite Highwaymen med willie Nelson och grabbarna.

 

Slutsålt som sagt här på Maximteatern i Borlänge och en lördagkväll borde båda gott för en bra föreställning.


   Maxim teatern Borlänge.

 

Sofie Aspelin sa det som alla känner litegrann nu, fan det är lite vemodigt att vi är redan framme vi ett turneavslut.

För det har varit en underbar turne med detta retard gäng, många skratt och mycket bus.


Jara, nu drar jag igång youtubeklippet med denna sköna dänga och börja tagga lite!

 





 
 
Ingen bild

Angelica

5 november 2011 16:27

Glöm inte blåsningen på Martina sen bara. Och jag väntar fortfarande på filmen från eran Promotion tour. + att Agneta å Johanna hade väl gigat på nåt tåg från Gävle som det finns nån film på :)

Tack för en bra blogg! Fortsätt uppdatera såhär :D

Christer Johansson

5 november 2011 18:17

yes, blåsningen av Martina kommer :)

 
Ingen bild

Sanna

5 november 2011 21:14

Tack för en kanonkväll i Borlänge!
Ni borde få guldmedalj!! :)
/ Sanna, Sala

Christer Johansson

6 november 2011 00:06

Men tackar! :) ja det blev en superbra kväll!

 
Ingen bild

Sanna

6 november 2011 09:56

Ser fram emot nästa års show! Hoppas ni stannar till i Sala, och uppträder i Salaparken utomhus någon gång! :)

Christer Johansson

6 november 2011 11:55

Sala, hm..Salaparken utomhus låter intressant faktiskt, vi kollar upp det, tack för att du kom! :)

 
Ingen bild

Sanna

6 november 2011 12:05

Låter jättebra det! :) tack själva. Märkte att ni hade lika svårt att hålla er för skratt som vi i publiken, hihi :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christer Johansson - 20 maj 2014 16:10


Och många spännande namn är klara för vår nya film, återkommer om det! Nu först ska vi köra vår enda föreställning i sommar i Edsbyn Öjeparken 20 juli, välkomna! Biljetterna finns ute nu på TICNET! All biljettinfo finns på: www.smastadsliv.se ...

Av Christer Johansson - 29 november 2013 15:44


Stånk Tommys 50års Fest! En liveshow med alla småstadslivfigurer, turnestart våren 2014. Sen har jag lite fler filmprojekt på gång utöver Holmsveden, återkommer till det! Här nedan jobbas det med en affisch, inte klar dock där ett stavfel på pr...

Av Christer Johansson - 19 september 2013 11:11


Kladd en skiss eller ett manus? Ja det är faktiskt det sistnämnda, delar från ett manus inför den första småstadslivfilmen. Tankar om filmen slarvigt och stressat nedskrivet på papper, men man ser faktiskt en replik där i slutet, men jävlar du! K...

Av Christer Johansson - 5 september 2013 23:10

Varsågoda! All info om filmvisningar och dvd släpp kommer finnas på vår hemsida. www.tillbakatillholmsveden.se ...

Av Christer Johansson - 2 september 2013 07:35

Klockan har blivit 07.15 när jag lyfter kannan och häller upp en kopp av det rykande svarta, jag ler litegrann utan att jag märker det. Utanför mitt fönster rullar dom första bilarna mot sina arbeten, men jag då? Ska inte jag iväg på något arbete, ...

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards