Direktlänk till inlägg 6 november 2011

Hemma från Borlänge och Maximteatern samt facebook farväl.

Av Christer Johansson - 6 november 2011 00:21

var den sista showen för i år avklarad efter en supertrevlig kväll på Maximteatern i Borlänge, och det blev en busig kväll där min främsta uppgift verkade vara att få dom övriga i gänget ur balans och börja skratta.

Och Stånk Tommy var värst av dom alla!

Stackars Martin Sjökvist som fick utstå mycket denna afton, hua!

Men det var inte jag, det var ju förfan Stånkis som jävlades och det är han ganska duktig på! :)

skäll på han istället!


  Stånk Tommy var på jävelskaps humör den sista kvällen på turnen.


Men kors i taket, jag har lämnat facebook inatt!  

Lite vemodigt det med faktiskt, har ju varit skoj att få följa alla diskussioner och få höra vad ni alla småstadslivs fans tycker om oss, filmerna, showerna m.m


Men jag lämnar facebook för att skapa mer tid till att skriva, det som skall göras nu är ju skapandet av en ny film samt ny show, sommaren 2012 skall ju en tredje show presenteras och före det som sagt en ny film.


Herrejävlar vad galenskap som nu skall skapas, är det inte underbart så säg!


Neee, nu blir det lite nattbio under ett täcke med storkudde i soffan, kan bli lite äventyr ala den siste mohikanen tror jag, inte bara för att den kanske har den absolut bästa filmmusiken utan bara för att den är ganska lättsmält och skön att somna till..mmm, sån e jag!

Jag har lite svårt att varva ner efter en föreställning så det måste bli lite nattbio att somna till.


Men då då kör vi väl da, gonatt och tack Borlänge för en fantastisk kväll!

 


 
 
Ingen bild

Madelene

7 november 2011 15:27

Helt sjuuuukt bra på Maxim i Borlänge. Men som sagt låter bra att ni kör i Falun till sommaren och att ni då åter är på samma ställe som sist så man kan få sig en braköl i pausen! Ser fram emot att se er alla igen// Madelene

Christer Johansson

7 november 2011 17:59

Ja det var sjukt kul i Borlänge, ja till sommaren kommer vi! :)

 
Ingen bild

Mats

7 november 2011 18:09

Vilken kung kväll!!!! Ni är helt underbara!!!

Christer Johansson

7 november 2011 18:39

men tackar! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christer Johansson - 20 maj 2014 16:10


Och många spännande namn är klara för vår nya film, återkommer om det! Nu först ska vi köra vår enda föreställning i sommar i Edsbyn Öjeparken 20 juli, välkomna! Biljetterna finns ute nu på TICNET! All biljettinfo finns på: www.smastadsliv.se ...

Av Christer Johansson - 29 november 2013 15:44


Stånk Tommys 50års Fest! En liveshow med alla småstadslivfigurer, turnestart våren 2014. Sen har jag lite fler filmprojekt på gång utöver Holmsveden, återkommer till det! Här nedan jobbas det med en affisch, inte klar dock där ett stavfel på pr...

Av Christer Johansson - 19 september 2013 11:11


Kladd en skiss eller ett manus? Ja det är faktiskt det sistnämnda, delar från ett manus inför den första småstadslivfilmen. Tankar om filmen slarvigt och stressat nedskrivet på papper, men man ser faktiskt en replik där i slutet, men jävlar du! K...

Av Christer Johansson - 5 september 2013 23:10

Varsågoda! All info om filmvisningar och dvd släpp kommer finnas på vår hemsida. www.tillbakatillholmsveden.se ...

Av Christer Johansson - 2 september 2013 07:35

Klockan har blivit 07.15 när jag lyfter kannan och häller upp en kopp av det rykande svarta, jag ler litegrann utan att jag märker det. Utanför mitt fönster rullar dom första bilarna mot sina arbeten, men jag då? Ska inte jag iväg på något arbete, ...

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards