Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Natalie Portman & Örjan Bengtsfors SANT!

Av Christer Johansson - 10 januari 2012 00:16

Här kommer lite minnen från 2007 och inspelningarna av Småstadsliv 1.

Vad har skådespelerskan och Golden globe vinnaren Natalie Portman från filmer som Leon, Star Wars och Closer för gemensamt med Örjan Bengtsfors från Älglösa jaktlag?

Svar: Dom båda har åkt skridskor på 5th Avenue at Wollman Rink i Central Park New York.


         

Tanken var att vi skulle filma den här vackra och soliga dagen vid is rinken Wollman Rink i Central Park, men en vakt stoppade oss och vi var tvungna att söka tillstånd att filma vid denna välkända rink.

Och eftersom vi inte hade den tiden eller orken att söka detta tillstånd så var vi tvingade att stryka detta ur manus och endast filma Örjan och Spruffs ute i själva parken.

Men nu hade ju Örjan redan snörat på sig skridskorna så inte fan kunde vi stoppa han då, så Micke Hallin smygfilmade med en liten digitalkamera och förevigade stunden då Örjan Bengtsfors från Galven och Älglösa jaktlag skrinnar ut på isen i Central Park!


New York är min stad och jag vill dit igen!

 


     



 
 
Ingen bild

Angelica

10 januari 2012 12:23

Ja, New York är en underbar stad! Var själv dit i somras och längtar tillbaka som fan! Och att se New York på vintern och åka skridskor vid Central Park måste vara underbart! Det ska göras nån gång :D

 
Ingen bild

marialintott.blogspot.com

10 januari 2012 16:06

Upptäckte precis din blogg, lite drygt då jag ser att du lägger upp massa bra musik och massa roliga klipp och de vill man ju se, men det kan ta ett tag att sitta å glåma igenom hele fan. Ja får väl ta lite i taget. Så lugna dig med att uppdatera tills jag hunnit ikapp...ok?

Christer Johansson

10 januari 2012 19:45

Hej! Välkommen hit, du kommer nog ikapp ska du se :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christer Johansson - 20 maj 2014 16:10


Och många spännande namn är klara för vår nya film, återkommer om det! Nu först ska vi köra vår enda föreställning i sommar i Edsbyn Öjeparken 20 juli, välkomna! Biljetterna finns ute nu på TICNET! All biljettinfo finns på: www.smastadsliv.se ...

Av Christer Johansson - 29 november 2013 15:44


Stånk Tommys 50års Fest! En liveshow med alla småstadslivfigurer, turnestart våren 2014. Sen har jag lite fler filmprojekt på gång utöver Holmsveden, återkommer till det! Här nedan jobbas det med en affisch, inte klar dock där ett stavfel på pr...

Av Christer Johansson - 19 september 2013 11:11


Kladd en skiss eller ett manus? Ja det är faktiskt det sistnämnda, delar från ett manus inför den första småstadslivfilmen. Tankar om filmen slarvigt och stressat nedskrivet på papper, men man ser faktiskt en replik där i slutet, men jävlar du! K...

Av Christer Johansson - 5 september 2013 23:10

Varsågoda! All info om filmvisningar och dvd släpp kommer finnas på vår hemsida. www.tillbakatillholmsveden.se ...

Av Christer Johansson - 2 september 2013 07:35

Klockan har blivit 07.15 när jag lyfter kannan och häller upp en kopp av det rykande svarta, jag ler litegrann utan att jag märker det. Utanför mitt fönster rullar dom första bilarna mot sina arbeten, men jag då? Ska inte jag iväg på något arbete, ...

Presentation


Christer Johansson

Impulsiv och nästan oförskämt spontan försöker jag leva mitt första liv som människa.


Fråga mig

133 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni se en ny småstadslivfilm eller vill ni se den nya byn med bara nya figurer som jag lurar på?
 Ny småstadslivfilm.
 Ny film med helt nya figurer.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards